VIDEÓK
Éjszakai perverz telefonok

A szolgáltatók munkatársai nem csupán jogos, hanem extrém panaszokkal is találkoznak. Dr. Boross Norbert, az ELMŰ-ÉMÁSZ Nyrt. igazgatója szerint körülbelül 1000-1500 olyan ember van, aki folyamatos levelezésben áll a társasággal. Három csoportot lehet megkülönböztetni. A feljelentők és feltalálók az írásbeli, míg a magányosok inkább a telefonos megkeresést részesítik előnyben. Személyenként évente akár több száz levelet is eljuttatnak a vállalathoz, ünnepekkor pedig duplájára vagy triplájára emelkedik a call centeres hívások száma. Ezek között vannak éjszakai perverz betelefonálók is. Velez Csaba, pszichológus szerint a meg nem értett emberek egyfajta érvényesülési vágya mutatkozik meg, akik olyan fórumot keresnek, ahol meghallgatják őket. A jelen jogi szabályozás szerint minden fogyasztói megkeresésre válaszolni kell, ami sokszor komoly lelki megterhelést jelent, főként a hölgy dolgozóknak.

Nézd meg a SuperMokka videóját!

A SuperTV2 csatorna délelőtti magazinműsora, a SuperMokka, amely minden nap 9:30-tól két órán át izgalmas interjúkkal, érdekes témákkal és sztárműsorvezetőkkel várja a képernyő elé a nézőket. Műsorvezetők: Liptai Claudia és Till Attila, Kovács Patrícia és Fenyő Iván, Lang Györgyi és Váczi Gergő

Címkék: panasz   telefon

2013. május 9. 14:51



Kapcsolódó anyagok

KÖZÖSSÉG


© TV2 Zrt.    |    Impresszum    |    Adatkezelési szabályzat    |    Felhasználói szabályzat    |    Powered by Neoport Core CMS
A supertv2.hu felületén megjelenő illusztrációk egy részének forrása: Europress fotóügynökség