INFÓPULT
Közel duplájára nőtt a SuperTV2 piaci részesedése

Tavaly novemberi indulása óta a SuperTV2 mind lefedettségben, mind nézettségben kiemelkedő eredményeket ért el, a csatorna ismertsége a legfrissebb kutatási adatok szerint már megközelíti a 80 %-ot.

Dinamikusan fejlődött a TV2-csoport legfiatalabb csatornája az elmúlt fél évben, a SuperTV2 lefedettsége április végére elérte a 61%-ot (forrás: Nielsen Közönségmérés Kft). Ezzel párhuzamosan jelentősen nőtt a csatorna ismertsége is, amely áprilisban már megközelítette a 80%-ot (forrás: TV2/NRC márkaismertség kutatás).
A Nielsen adatai szerint a csatorna összesített havi elérése az első hat hónapban 1 millió fővel növekedett (November: 3 011 501; Április: 3 930 088), emellett a Super TV2 az első félévben szinte megduplázta piaci részesedését teljes napon (November: 0,92; Április: 1,54) és fő műsoridőben is (November: 0,81;  Április: 1,48).

A SuperTV2 legsikeresebb műsorai elsősorban a helyi gyártású produkciók voltak, mint például A Nagy Duett, a Jóban Rosszban, az áprilisban indult Bűnök és Szerelmek, valamint a Hal a tortán új epizódjai. Minden egyes gyártott műsor hónapról hónapra növelni tudta közönségarányát és nézői táborát. Az elmúlt fél évben a Jóban Rosszban egyes epizódjainak nézettsége meghaladta a 9%-os közönségarányt, a Bűnök és szerelmek legsikeresebb adásainak piaci részesedése pedig 7% fölötti volt. A csatorna eddigi legnézettebb műsora A Nagy Duett február 24-i adása volt több, mint 200 ezer nézővel és 10% fölötti közönségaránnyal a 18-49 éves célcsoportban (forrás: Nielsen Közönségmérés Kft).

Címkék:

2013. május 22. 13:28



KÖZÖSSÉG


© TV2 Zrt.    |    Impresszum    |    Adatkezelési szabályzat    |    Felhasználói szabályzat    |    Powered by Neoport Core CMS
A supertv2.hu felületén megjelenő illusztrációk egy részének forrása: Europress fotóügynökség